Nagellack

I fredags sprang jag förbi H&M och köpte ett nytt nagellack, var meningen att jag skulle köpt guldfärgat men det fanns inte så det fick bli en annan. Har haft en "nagellacksfri" vecka den här veckan, jag använder ju alltid nagellack och tycker att naglar ser fula ut utan nagellack eller akryl/gelé så det har varit liiite jobbigt faktiskt utan. Haha vilka problem.. ;p Jag köpte iaf det här nagellacket, det är ett mossgrönt skulle man väl kunna säga, jag gillart iaf! Färgen heter "Moody model". Jag föredrar ju som sagt H&Ms nagellack framför andra märken. Det är billigt, de flesta kostar 40 kr, penseln är jätte bra, det torkar snabbt. Jag har däremot hört att Depends under- och överlack är jätte bra, om man använder det håller nagellacket mycket längre än om man inte använder det. Så det blir det att köpa in och testa!
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0