Plugg..

Igår var det BARA skola och plugg som gällde, fy satan. På kvällen pluggade jag säkert i tre timmar, kunde inte läsa en rad till till slut, blev så trött så jag gick och sov. Men nu är iaf dom två uppgifterna klara! Idag gick jag upp nio och gick igenom det jag skrev igår på uppgifterna. Min klass är egentligen ledig idag som kompensation men jag ska självklart stå i cafét nu kl tolv till tre, så typiskt -.- Aja jag kan ju inte påstå att det är så speciellt jobbigt att stå där ändå ;p
Ikväll ska jag plugga lite till... och sedan blir det träning! Latin moves, hoppas det inte är så jäkla mycket folk idag som förra gången bara.. :)
Här är en bild från Rosa & Brunos bröllop som jag hittade på nyss.
Bilden har inget med inlägget att göra..

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0