Sista dagen på mitt sista jullov

Idag har jag inte gjort mke, chillar järnet så där på sista dan på mitt sista jullov. Tänk att det bara är ett halv år tills jag tar fucking studenten!!!! Åh blir glad bara av att tänka tanken ;D
Har iaf försökt skriva lite om Kristendomen och det gick väl så där, rätt svårt.. Har också fixat lite musiklistor på Spotify, 2010 heter den och jag har lagt in typiska 2010 låtar ;p Kul att lyssna på senare tänkte jag hehe. Fan nu för tiden gör jag massa saker bara för att jag vet att det är kul att påminnas när man är äldre, som den här bloggen tex, när jag skriver tänker jag att det kan vara kul att se vad man gjorde i den här åldern sen när man är äldre ;p
Aja tänkte träna idag men venne om jag ska göra det, känner att jag börjar få ont i halsen och jag vill verkligen inte bli sjuk!
Typiska ord av mig den senaste tiden (bara för att jag snackade om att påminnas när man är äldre ;P):
* fett
* ba
* venne
* typ
* kött fyfan
Hugs and kisses, X and O:s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0