Slalom

Idag drog jag och Amanda till Romme alpin och åkte lite skidor. Det var fett skön väder att åka i men det var dock för mycket snö i backarna så man kunde knappt åka svarta backar, så vi åkte typ bara gröna och röda och åkte skogsvägarna istället. Skit kul! Sis lärde mig att hoppa så nu jävlar! ;)
Resten av dagen har jag inte gjort ett skit.. är så trött eftersom vi gick upp så tidigt och jag kan ju säga att min dygnsrytm är liite off.. Såg nyss Gossip Girl, my favorite <3 och det är väl typ allt.. Så nu tror jag att jag ska sätta på en film (Harry Potter?) och käka lite popcorn och somna skönt i sängen, har ju en egen dvd nu så nu slipper jag bråka med resten av familjen om vem som ska ha de andra dvderna ;p
Syrran som står i backen

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0