The Carrie Diaries

Igår läste jag ut den här boken som jag fick i julklapp. Jag ville ju ha den för att den handlar om Carrie innan Sex and the city serien. Trodde då att det liksom skulle hänga ihop men det gjorde det inte, de verkar som helt olika personer. Inga av dom andra karaktärerna är med i boken vilket jag tycker är skit dåligt, hon vill bli författare i boken och det handlar mke om det men inte ett dugg om hennes kärlek till kläder, och det är ju det som är det bästa med Carrie! Nej är lite besviken faktiskt.. Men boken är bra om man tänker på den som vilken bok som helst. Rekommenderar den därför till dem som gillar vilka ungdomsböcker som helst men vill man läsa om Satc är den inget att läsa..
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0