Dagen

Idag har jag varit på stranden med mamma. Har bara legat och stekt och läst en del, har faktiskt också tagit årets första dopp! Det var kallt måste jag medge men skönt att ha "kommit" igång med badningen. Nu hoppas jag på massa bad i sthlm nästa vecka med min älskling! :) Sedan mot kvällen drog jag hem till mormor och Uno där mina småkusiner var. Var ute på gården och lekte Pelle svanslös och draken Katla i Bröderna lejonhjärta bl a, dom är för söta alltså!
Teatern igår var faktiskt riktigt kul! Jag är inte så mke till teater annars om det inte är sådana här roliga pjäser. Vi såg riktig teater, "Romeo & Julia" på Dramaten i sthlm med skolan för några månader sen, nejnejnej säger jag. Klarade nästan inte av all depression till slut, ville typ bara resa mig upp och gå iväg haha ;p
"Weekend i paradiset" hette pjäsen igår


Utsiktsbild från när vi satt och fikade i pausen

Nu ska jag göra lite mumsiga popcorn och sätta mig och titta några avsnitt av Paradise Hotel! :)
Xoxo ♥

Kommentarer
Postat av: Carro - såklart!

Och så mumsade du lite Thaimat också, tror jag? Hehe! Såg dig nog allt. ;-)

2011-07-10 @ 00:40:29
Postat av: Hanna

Haha jaa det gjorde vi. Tänkte inte på att titta efter dig :( ;p

2011-07-13 @ 14:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0