Fredag

Gud vad dagen har gått fort idag! Vaknade och åt frukost sen drog jag och pappa iväg och övningskörde medans vi skulle göra massa ärenden, b la soptippen, hämta ut mina fina tallrikar jag fick av mormor i studentpresent, handla på Hemköp där jag träffade på Porrac :D. Går verkligen bra att köra nu måste jag säga, är super glad ;D När vi kom hem började vi laga tacos och sedan har jag läst körkortsteori i typ 40 min. Nu blir det väl bara att chilla och titta lite på.. Paradise hotel!
Imorn ska jag upp hyffsat tidigt då jag ska övningsköra till Ludvika och hämta en husvagn som mamma och pappa ska hyra nästa vecka. Dem ska bort och orientera hela veckan så jag är hemma med Amanda och även älskling kommer hit. Sedan på tisdag kommer mina älskade kusiner Lina och Rebecka hit ;D Kommer bli en rolig vecka, spännande och se hur jag ska ta hand om hela huset själv.. ;p
Mina fiiina tallrikar jag fick av kära mormor. (Mke finare i verkligheten!)
Xoxo ♥

Kommentarer
Postat av: Porrac

Fina tallrikar! :)

Verkligen en överraskning att du tittade på Paradise hotel då... Not! ;-)



Och du... när man har hela huset för sig själv passar det ypperligt bra att bjuda över en kompis eller två! :D Hihihi.

2011-07-22 @ 21:12:16
Postat av: Jenny

Finfina ju :)

Är du typ besatt av Paradise hotel ällä? :P

2011-07-25 @ 23:40:51
URL: http://thestoryofmylifeee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jaaa jag älskar Paradise ;D

2011-08-01 @ 00:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0