Härliga dagar

I söndags åkte jag till min älskling. Han jobbar ju den här veckan så jag är hemma och bara tar det lugnt om dagarna, riktigt skönt. I måndags tog jag en promenad med "svärmor" Maria till Högdalen för att handla lite, igår åkte jag och Jocke till Huddinge på jakt efter kattmat för kattungar som btw verkar vara omöjligt att hitta! Sedan gick vi in till Ingrid (syster) och Mario och åt lite god mat, fick även med mig en stor påse full med kläder så nu är jag tre jeans rikare och ett x antal tröjor rikare, alltid lika roligt! Tack så mke :) Nyss var jag hurtig och gick ut med Maria och promenerade och sprang lite! Nu väntar duschen :)
Ikväll blir det Harry Potter med älskling! Hjäääälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0