Harry Potter

Så där ja, nu har jag tittat klart på Harry Potter - Fenixordern på min lilla dvd och tv! Jag håller på att ladda upp och förfriska minnet så jag tänkte titta på alla dem senaste filmerna innan den 13de för då är det ju världspremiär på den sista Potterfilmen nånsin. Usch vilken hemsk tanke, man har ju för fasen växt upp med Harry Potter liksom! Låter säkert som en geek men vafan jag älskar Harry Potter storyn, önskar att jag levde i den världen ;p Kommer gråta ihjäl mig när jag sett sista filmen..




Nu ska jag titta ett avsnitt av Paradise Hotel som också har blivit något av ett måste varje gång det kommer ut en ny säsong. Lättroad.se ;p

Kommentarer
Postat av: Jenny

Geek ;) Hihi närå, hoppas den är bra!!! :)

2011-07-07 @ 22:41:25
URL: http://thestoryofmylifeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0