Hemma igen

Nu var det slut på sthlm för den här gången, nästa gång blir när min älskling fyller år :) Tänkte att jag är tvungen att berätta lite om den kära campingen.. FY FAN är två ord jag verkligen kan säga om det. Det började inte ens bra, för det första skulle vi grilla korv och halloumi och det slutade ju såklart med att det börja brinna i gräset och blev till slut stora brännmärken vilket inte får hända på en camping. För det andra skulle vi försöka öppna halloumi förpackningen med en byggkniv vilket resulterade i att jag fick den rakt i handen - AJ SOM SATAN. Sedan gick vi och la oss vid elva och jag trivdes och tänkte ´gud vad skönt att somna nu så man kan gå upp tidigt imorn och vara pigg!´. Den planen hade kanske gått igenom om det inte vore så att DET JÄVLA TÄLTET SÖG OCH DET BLÅSTE HELA NATTEN! Vi båda låg och stirrade upp i taket och bara väntade på att hela tältet skulle blåsa iväg med oss i. Älsklingen var ute och försökte spänna och fixa med tältet flera ggr under natten. Det slutade med att vi somnade kl 07.. yeeeey verkligen. Ska aldrig mer tälta om det inte är ett riktigt tält som håller!
Nu vet ni det! Nu ska jag ta och titta på Paradise Hotel vilket är så jävla bra! :)
(Förövrigt vill jag ändra hela utseendet på bloggen - hjälp någon?)
Xoxo ♥

Kommentarer
Postat av: Carro - såklart!

He.He.He.

Lite aggressioner, Hanna? ;-)

Fattar du mitt avrådande för nästa års campingboende under P&L nu?

2011-07-21 @ 01:08:20
Postat av: Hanna

Stora aggressioner. Nej för då ska jag ha ett riktigt tält och förhoppningsvis blåser det inte så mke i stan och när man har massa andra tält omkring sig ;D

2011-07-21 @ 15:31:58
Postat av: Jenny

För det första, bra, lyssna inte på Orrac ;)

För det andra, stackars er :( har du nått kul att berätta om resan? Har ni vart till Grönan? :)

2011-07-25 @ 23:33:12
URL: http://thestoryofmylifeee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jaa Harry Potter på bio var ju så jävla awesome! ;D Vi var inte till Grönan men det var vi på midsommar (:

2011-08-01 @ 00:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0