Peace & Love 2011

Jaha då var P&L slut lika snabbt som det börja.. I torsdags var första gången jag nånsin varit där och det var underbart! Jag och älskling var där och såg b la Veronica Maggio, Oskar Linnros och Deadmau5! Innan har jag inte riktigt förstått den här slags festivalliv men den tanken har ändrats - nästa år ska jag lätt dit och campa hela veckan! ;D
Strålande sol och glada miner i väntan på Maggio


Veronica Maggio

I väntan på andra artister låg vi på gräsmattan och lyssnade på Ziggy Marley


Sedan tittade vi på 30 seconds to mars som ställde till med en riktig show med svensk flagga, typ 30-40 pers från publiken fick komma upp på scen och de fick publiken att hoppa så hela marken gungade ;D Vi gillart!


Sedan kikade vi på Oskar Linnros som var väldigt personlig och härlig att lyssna på :) Han ska jag se fler ggr, kanske redan den 1 sep!




Sedan kom den bästa showen på hela dagen vi var där - av Deadmau5! Fy satan vad bra han var, helt insane. Hela publiken var med och hoppade och dansade, var som en enda stor fest ;D Och hans ljus på scenen var också det bästa på hela dagen, alla andra artister snålade verkligen med det men inte Deadmau5. En konsert för livet säger jag bara!

Peace & Love - vi ses igen nästa år!

Kommentarer
Postat av: Carro - såklart!

Härligt att du gillade P&L - då syns vi där nästa år! :D 30 Seconds to Mars var skitbra!! Synd att jag missade Oskar :(

Men du... campa INTE!! Bättre att åka fram och tillbaka hemifrån varje dag. Höll på å dö ;-)

Peace & Love, Hanna! Peace and Love.

2011-07-06 @ 15:07:03
Postat av: Hanna

Peace & Looooooove! :)

2011-07-06 @ 22:10:00
Postat av: Jenny

30 SECONDS TO MARS <33333

Jo Hanna, lyssna inte på Carro! -Campa! Campa med mig på deluxe och få en maxad P&L-upplevelse! ;)

2011-07-07 @ 22:46:11
URL: http://thestoryofmylifeee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jaa man måste ju campa på p&l någon gång i sitt liv bara för att ;D Nästa år Jenny!

2011-07-08 @ 13:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0