Harry Potter

Varning: ännu ett geek inlägg
Okej, vart ska jag börja.. Vi såg ju den sista filmen av Harry Potter igår och ja jag lär säga som alla andra att det är den bästa av alla åtta. Det var som om det har sparat allt till sista filmen, det var i stort sett krig genom hela. Jag brukar inte vara den som sitter och gråter till filmer utan bara fäller någon tår men till den här filmen satt jag och grät, hade ont i magen genom hela filmen. När Harry dog då bölade både jag och många andra i salongen. Men hur som helst, är väldigt glad att den slutade som den gjorde, det var ett skönt avslut på något sätt även då jag tycker det är väldigt tråkigt att det är slut nu.. Ärligt talat, man har ju fan växt upp ihop med Harry Potter, första filmen kom ut 2001 och jag har alltid sett alla filmer så fort dem kommit ut. Vet inte vad mer jag ska säga.. Jo jag önskar att jag kunde leva i den världen, att den världen fanns på riktigt! Nåja, nu längtar jag efter att läsa alla böcker, är bara på fyran med sina 750 sidor så ännu har jag mycket kvar!
2001


2010




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0