Midsommar

Efter att ha varit i Sthlm hos min kära vän i typ tio dagar är jag hemma igen. Och nu satsar jag hårt på mitt efterlängtade körkort, det går bättre och bättre med både teorin och körningen - är så glad :D
Tänkte skriva lite om mitt midsommarfirande som skedde i sthlm. Jag och Jocke åkte till Grönan och spenderade hela dagen där medans hans familj drog till Skansens midsommarfirande. När vi väl stod i kön till första karusellen upptäckte jag att min kusin stod framför oss i kön så hela familjen Hedlund var också där och firade - kul! Dagen var jätte rolig med alla karuseller, härligt folk, roliga spel osv. Om jag ska skryta lite så vann jag faktiskt på ett spel mot typ åtta pers - att få så många bollar i en korg och med hjälp av det få 400 poäng på mindre än 15 sek. Jag vann på 13,4 sek och hade rekordtid för dagen - stolt tjej ;D
Gröna Lund - insane
Snyggo med Slush
Älskling, älskade kusin och supergoda remmar

Bertil! - han var min första vinst under dagen och han hade vi mke nöje av. Han var så pass populär att han fick följa med och parta med kusinerna och Felicia i Popexpressen ;p

En väldigt rolig dag - tack allihopa!

Kommentarer
Postat av: Carro - såklart!

Haha! Det är bra Hanna! Grattis! :D Vad vann du? :)

Den där "Bertil" var ju verkligen en snygging. ;)

2011-06-28 @ 20:46:26
Postat av: Hanna

Jaa visst är han ;D



Jag vann två gosedjur ;p

2011-06-28 @ 21:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0