Studentvecka

Nu har det gått ett tag sen jag uppdatera denna blogg och det har hänt en del sen sist. Det har varit den underbara balen som var riktigt härlig, fint folk, fin mat och fin herrgård, lovely! Det är verkligen ett minne för livet :) Sedan har ju studentveckan satt igång nu också med ingen skola whatsoever och roliga aktiviteter om kvällarna. Igår var det femkamp, oseriöst men ändå, och Paris och Halvan sen med roligt folk. Det blev hoppa säck, norsk fylla, föra ett spelkort vidare i ledet med munnen och längsta klädlinjen, kul ;p. Idag blev det vollyboll som jag inte var med på då det verkligen inte är min grej, drog dock hem efter typ en timme. Och så här fortsätter det veckan ut tills fredag så vi tar studenten! Vet dock inte om jag ska skratta eller gråta..

Jag kan dock inte lägga upp några bilder eller någonting för min dator har gått sönder! ;'( Jag dör om den inte går att fixa för då är alla bilder, musik och serier bortaaa. Gud vill inte ens tänka tanken..

See ya, när min dator är fixad om den nu blir det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0