Helg

Helgen spenderade jag i sthlm hos min älskling där vi bara chillade, försökte vila ut mig. Det blev en riktig filmhelg med hans familj, vi tittade på Puss med Alexander Skarsgård - konstig film, någon spansk jag inte kommer ihåg namnet på - var rätt läskig men också wierd i slutet så det förstörde hela, Psalm 21 - svensk skräckfilm som jag tyckte var riktigt bra för att vara svensk, handlingen var lite sisådär men effekterna var grymma. Rekommenderar:
Jag och Joakim var även ut och sprang i lördags för första gången på många månader och det känns ju kan jag tala om, grym träningsvärk! Annars var det väldigt mysigt att vara ute och springa med min lilla prins :)
Idag bakade jag Choklad havrekakor som såg jäkligt goda ut på bilden, har inte smakat dom än men smeten var god iaf ;p
Jag kommer förövrigt inte träffa min älskling på nästan två veckor nu och saknar dig redan gubben :( ♥♥

Kommentarer
Postat av: isse

mm kakorna såg goa ut ;)

2011-03-29 @ 07:35:48
Postat av: Jenny

Alexander Skarsgård minsann? ;)Hihi lärt dig lägga in youtube oxå? Bravo ;)

Nu fattar jag vad du menar med att kakorna såg så goda ut :D Mums!

2011-03-29 @ 22:01:10
Postat av: Hanna

Jenny: Haha det var du som lärde mig.. ;D

Kakorna blev mycket goda!

2011-03-29 @ 22:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0