Helg in my <3

Äntligen helg igen, underbart! I fredags kom Isse och Allan över på lite spontan filmkväll fast det blev inte så mke filmtittning iaf för Alla sprang iväg på lite ärenden mitt i allt och sedan stack skitungarna för vi skulle titta på The last exorcism. Blev jag, älskling och mandus som var modiga och satt uppe till kl 3 och tittade på filmen, eller jaa jag och Jocke tittade, Amanda satt mest och höll för ögonen och stirra in i väggen haha ;p Men hur som helt var filmen inte så läskig som jag trodde, den var wierd så det förstörde det hela ;p Det var roligt att ni kom över tjejer, vi borde hitta på mer på fritiden tillsammans! ♥
Igår drog den övriga familjen på 60 års fest så jag och Jocke fick vara ensamma hemma enda tills idag. Vi tog en låååång promenad och gick runt och pratade och tog massa fina kort, sedan gick vi till Dalälven och åt kebab - mums. Senare på kvällen tittade vi på bra filmer och åt massa godsaker, jätte myyys! Vi tittade på Gullivers resor som var en rolig mysig film, och I am Sam och fy fasen vad bra den var, blev en massa tårar av oss båda, helt underbar film. Tack för tipset Jenny!
Har haft en helt underbar helg med min älskling vilket behövdes. Älskar dig mer och mer för varje dag jag är med dig min fina prins. I fredags hade vi varit tillsammans i 3 år och 9 månader vilket känns underbart, är så lycklig med dig babe ♥♥
Var nyss och tittade på mandus innebandy match som de vann på, bra jobbat! Min Amandus är så duktig så! :) Och nu bär det av till morbror Christer som fyller år.
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0