Nyklippt

Igår var jag på Hårologi city och klippte mig och när jag kom hem hade jag köpt med mig färg så det blev att färga det också. Klippte bara igenom håret och toppade det lite, vill egentligen inte ha så kort hår men var tvungen att klippa mig nu för man ska tydligen inte klippa sig närmare inpå om man ska göra håruppsättning till balen/studenten. Så nu hoppas jag bara på att det växer och blir liiite längre tills dess bara! Färgade det mörkare brunt med en liten rödbrun nyans, jag gillar när det händer något med håret (att man har lite olika nyanser) så jag är nöjd :)
Bilden gör ju inte färgen rättvisa.. tycker det är mörkare i verkligheten

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Isse

Skiit snyggt hanniz :)

2011-03-30 @ 12:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0