Tankar

Äntligen är våren här! Gud vad man blir glad så fort solen tittar fram en stund. Nu har snön försvunnit från vägarna så nu har jag tagit fram cykeln och cyklar varje dag till skolan, underbart. Ska snart lägga ut min gamla cykel på blocket också så fler kan börja cykla i det vackra vädret :)
Igår var jag iväg på Spinning med pappa, det var skit kul. Om man gillar att svettas är det något att rekomendera för fy fasen vad svettigt det blev och gud så skönt det var att få svettas ordentligt!
Har även kommit i underfund med att jag är en jäkligt stressig människa. Kan bli stressad av att veta att idag ska jag hinna med att måla naglarna eller läsa i en bok, kan även bli stressad av att komma ihåg vart jag ska lägga mina pengar på varje månad. Om jag är så här stressig bara med att gå i skola (och uf som är super stressigt i sina perioder och skit mke att komma ihåg i och med att jag är ekonomiansvarig, bokföring..) så börjar jag fundera på hur det kommer bli när jag börjar jobba och skaffar familj.. ;s Någon som har något bra tips på stress/tvångstankar över saker man "måste" göra?
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0