Fredag

Nu är det fredag igen och en hel vecka har passerat ännu en gång. Den här veckan trodde jag skulle bli den sista med "riktiga" lektioner och skoldagar men vi har redan börjat avsluta kurser och fått sluta tidigare. Idag hade jag både min sista engelska lektion och även spanska. Man märker verkligen att nu går det mot sitt slut. I början av veckan hade jag panik men nu börjar det sjunka in mer och mer och jag försöker intala mig att det är dags nu. Det ska bli skönt att sluta, jag har fått nog av skolan och alla läxor och prov, men det är samtidigt så jäkla läskigt för man vet inte vart man ska ta vägen sen, visst har man sina planer men att få dem att gå i verket är en svårare sak. Men alla måste bli vuxna och ta de stora stegen någongång.

Den här veckan har varit dryg för mig, när jag kom hem från London samma dag blev jag sjuk, blev troligen smittad av Jenny som var sjuk när vi var där. Det tråkiga var bara att jag åkte på allting: hade troligen lite feber, ont i halsen, hosta, blödde näsblod + att jag vaknade mitt i natten och fick öroninflamation. Har varit sjuk nu i en hel vecka och det har fortfarande inte gått över. Usch för att vara sjuk nu, hoppas bara att det går över tills på onsdag för då är det bal.

Nu ska jag bara surfa runt vid datorn och titta på lite serier, OC funkar ju alltid liksom ♥ ;p
Xoxo

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu är det bara några ynka dagar kvar, läskigt. Men som du skrev vi måste ju ta steget, vare sig vi vill det eller inte. Vi får njuta så mycket det går nu av våran sista skol/studentvecka :)

2011-06-06 @ 00:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0