God dag

Hej!
Idag drar jag iväg till sthlm för sista gången innan studenten (HJÄLP!!!). Det är helt sjukt hur snabbt de här tre åren har gått, månaderna bara rusar fram. Får ont i magen bara av att tänka på det ;s ;D Nu är det nästan bara roliga saker kvar i skolan, studentkryssning nu i helgen (ska inte med), London nästa vecka, bal, student! Ska försöka köpa de sista sakerna till balen och studenten (klädmässigt..) idag när jag kommit fram i sthlm.
Dagens - allt från H&M typ


En från veckan - skjortan är från H&M, fick den av Ingrid :)

Nu ska jag dra till skolan en stund och göra mitt sista nationella prov, engelska pratdelen. Jävlit skönt att ha typ alla prov gjorda sen ;D
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0