Tisdag

Nu har skolan börjat igen och nu känns det att det bara är sluttampen kvar, det är för det mesta göraklartsaker som är kvar att göra och nationella prov. Det börjar bli mindre lektioner kvar nu allt eftersom kurserna är klara, det känns verkligen sjukt skönt. Jag är riktigt trött på skolan och vill mer än gärna ta studenten nu på en gång, är trött på alla läxor och tidiga mornar men samtidigt så känns det riktigt läskigt, vad ska man göra sen? Svaret är enkelt: jobba, men att skaffa jobb är svårare, att skaffa en bostad är svårare.. menmen allt fixar sig till slut!
Nu ska jag slänga in handduken för dagen och bara ligga i sängen och titta på serier. Har gjort en stor kopp te blandat med honung och ska ta och slå på några avsnitt av älsklings OC och kanske några av svenska Glamourama! :)
Men först en outfit bild från igår. Den rosa lilla koftan fick jag från Ingrid på lovet, tycker den är jätte söt, tack så jätte mke! Jeansen är mina favoritjeans från BikBok.
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0