11/11- 11

Coolt datum idag va? Idag har min dag bara bestått av att ha en jäkla mensvärk. Borde inte mensvärk räknas som en sjukdom? Det känns då som det. Och det är ju faktiskt blod och värktabletter inblandade.. Nåja tur att jag har tjejerna i Pretty little liars att underhålla mig med. Ikväll blir det idol. Inte på tv utan faktiskt live i Gävle! Hur awesome? Längtar! Eftersom det inte blev någon konsert med Rihanna fick vi välja att gå på något annat. Snälla föräldrar ♥ Nu ska jag dricka lite kaffe och piggna till och titta på lite fler avsnitt av lögnerskorna och tycka synd om mig själv. Sen lär jag väl kanske börja med att hoppa ur pyjamasen och fixa till mig lite ;p
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0