BU

Det blev det senaste alternativet, trots alla tummar i världen.. Det var inga stora fel jag gjorde utan han höll bara på och var petnoga, kändes som att han bara ville hitta något att klaga på. Åh är så trött på det här med övningskörning och att springa och plugga på körskolan. Jag vill ha körkort nu!! Mitt liv sätts ju på paus känns det som eftersom jag vill bli klar med det här och flytta till sthlm, men nu lär jag vänta ännu längre. Hoppas då verkligen att jag får en ny tid innan januari. Annars kommer jag behöva göra om teorin som jag tyckte var svår.. Nåja ska avsluta detta deppinlägg med något som faktiskt varit positivt med idag. Nu har jag en jobbintervju i sthlm inbokad i almanackan!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh va synd :( Attans skitgubbe eller vad du hade :( Men det är inte hela världen, ta nya tag nu! Verkar ju bara va smågrejer som va problemet, så du fixar det nästa gång! Eller hur? <3 Grattis till intervjun! Vart? :)

2011-11-25 @ 19:39:15
URL: http://thestoryofmylifeee.blogg.se/
Postat av: Hanna!

Nej jag vet, har ryckt upp mig nu, är bara irriterande ! På donken precis som du :)

2011-11-25 @ 22:00:35
URL: http://byhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0