Estockholmo

Nu är jag i sthlm och har vart här i några dagar. Igår åkte vi in till stan och käkade på Subway och gick runt och kikade lite i affärer. Jag passade på att handla på Bikbok som har 50 % på alla klänningar och kjolar fram till 4 dec. Annars gick jag runt och funderade på vad jag ska köpa i julklapp till alla nära och kära. (När blir det minijulafton tjejor?) Hörde att det ligger snö på marken hemma också, åh kan det inte komma snö hit också?! Så man får lite julkänsla liksom, det är ju fan jul om mindre än en månad! ;D
Det här köpte jag för endast 199 kr:
Tröjan alltså..
Klänningen är verkligen mycket finare på! Blir nog att ha den på antingen julafton eller nyårsafton :)
See you later!

Kommentarer
Postat av: Jenny

1. Jag måste till Bik Bok! ;)

2. Snön är borta igen..

3. Minijulen blir troligen den 21:a :)

2011-11-30 @ 01:12:21
URL: http://thestoryofmylifeee.blogg.se/
Postat av: Guess who

Vilka fina kläder, hörru! :D

2011-11-30 @ 01:39:45
Postat av: Anonym

HEJHEJ! fett fin blogg du har!!! :'D

Jag har några frågor bara :)



1: har du haft oskyddat sex?

2: om du svara ja på den första, var du för lat för att sätta på kondomen då eller?

3: Kan du slicka på din haka?

4: Väger du 100+?

5: om du svara ja på förra , borde inte du banta?

6: hur gammal är du egentligen? Du ser jätte liten ut...

7: Är du lesbisk?

8: brukar du vara kåt?

9: Hur ofta isf?

10: har du slickat dig själv?

/från några personer

2011-12-02 @ 12:02:18
Postat av: Hanna!

Onödig kommentar så tänker inte ens svara på någon av dina frågor :)

2011-12-02 @ 19:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0