Idag

Idag har varit en kort dag (inte för att den är över än men nu finns det ju inte så mke vettigt man kan göra..). Vaknade för sent och drog iväg till körskolan och satt där och pluggade på inför teoriprovet som är på torsdag. Men just nu verkar det tveksamt om det ens blir något prov när dom håller på och krånglar och byter system så flera hundra har inte kunnat göra proven. Om jag inte får göra provet nu på torsdag måste jag vänta tills Januari med både provet och uppkörningen - TRÖTTSAMT! Nu håller jag tummarna stenhårt och hoppas att jag får göra det på torsdag!! Sedan gick jag till mormor och Uno och hjälpte dom med lite korsord. Bra med internet i mobilen ;p Sedan kom min lillkusin dit så då lekte vi kurragömma, jaga och spöken. Hon är bra söt hon :) Nu har jag kommit hem och ska kanske dra ut och gå med min bästis Isse, om hon svarar någongång. Svara!! :D
Här kommer bilder på min klädsel idag:
(från min "superbra" webcam som jag lyckats få att fungera igen..)

Lång stickad tröja - H&M
Skärp - Primark
Halsband - Glitter

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller också tummarna! Och stort lycka till om det blir på torsdag :)

2011-11-14 @ 22:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0