Idol

Idol igår var faktiskt jäkligt häftigt och roligt att vara med på. Det var så mycket mer än när man ser det på tv. Jakob från The Voice snackade i pauserna och presenterade underhållning som bestod av dom deltagarna som åkt ut. Alltså fick Olle, Linni, Emil, Denise och Roshana sjunga en låt var utav de låtar de sjungit tidigare. Det var även typ som en "festfixare" som räknade ner till då publiken skulle börja klappa och gav oss uppgiften att klappa och jubla innan och efter reklamen - Party in och party out kallade han det ;p Han instruerade pupbliken och sa att ´nu ska det inte ens höras vad Pär säger!´ och sådant. Vi satt på läktarna och det var så coolt att se hur jäkla mycket folk det var och hur alla jublade åt idolerna. Och alla småtjejer som skrek när André skulle uppträda, hade två bakom mig ;p Kameran jag hade med mig suger dock så det blev riktigt dåliga bilder, såg bättre med bara ögonen än när den zoomade max. Så jag filmade lite istället (blev också rätt dåligt) så jag lägger bara upp några dåliga bilder.
Robin - Amandas älskling som hon såg ut att börja böla för när han gick vidare först ;p


Amanda Persson i sin guldklänning

Har dock ingen bild på Amanda Fondell - SKAM! Alltså jag dör över hur bra den kvinnan är! Så fort hon har släppt ett album köper jag det direkt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

AAAAAHHHHHH va du på Idol??????????? Gu va kuuul! kan tänka mig att det är rätt häftigt att se det live alltså! :D Och ja, helt klart rätt som åkte!

2011-11-13 @ 22:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0