Måndag

Idag hade jag en körlektion för att kolla lite hur det ligger till tills på torsdag då den Riktiga Uppkörningen är, och det gick sådär.. Hade förmodligen INTE fått körkort om jag körde så på den riktiga uppkörningen, och det var ändå bara småsaker som att hålla hastigheten (kanske inte låter som en småsak men om det skiljer typ 5 km/h är det en småsak.. :P), tänka på högerregeln mer och hålla mer uppsikt runt om bilen. Så jag bokade en till lektion till imorgon kl 12, hoppas han "godkänner" mig då ;p Har vart ut och åkt nu på kvällen lite och nu vet jag ju vad jag behöver tänka mer på, så förhoppningsvis kommer det gå bättre. Håll tummarna!
Kl sju ikväll drog jag till Vasahallen för att träna lite, skönt men jobbigt! Har också sett filmen Honey 2 (http://www.youtube.com/watch?v=MMaYZhMerY0)idag, skiiit bra! Riktigt bra film för dem som älskar dans precis som jag gör :) Önskar verkligen att det fanns något dansställe eller grupp i närheten som man kunde vara med i. Det är typ en av mina största drömmar. Kan ju hoppas att det finns något i Sthlm när jag flyttar dit :)
Nu ska jag lägga mig och läsa ur boken Blondie, en sån där sorglig biografi om en tjej som har ett riktigt dåligt liv. Gillar att läsa såna böcker, för då uppskattar man och förstår hur jädrans bra man egentligen har det.
Chao!

Kommentarer
Postat av: The Carro

Det kommer gå bra ska du se! :D



Och det finns garanterat någon dansgrupp att vara med i, i Sthlm. Det är ju faktiskt huvudstaden vi snackar om! ;-)

2011-11-22 @ 00:08:35
URL: http://littlemisspira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0