Torsdag

Idag har jag underhållt mig med att bakat s k Cupcakes och det tog ju sin lilla tid. Men goda blev dom väl, och det verkar familjen också tycka - SCORE! Sen har jag hjälpt pappa och målat en hel vägg :) Ska snart sova, imorn gäller det ju. ÅH ska man dö eller?! Känns typ som att mitt öde ligger i deras händer.. fast egentligen är det väl i mina egna händer.. Så ja, nästa gång jag bloggar då får alla veta om det blev nå körkort eller om jag ligger och bölar i sängen! Vi hörs. ALLA HÅLLER TUMMARNA!
Här är mina cupcakes - choklad muffins med choklad frosting

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har också gått och tänkt på att göra cupcakes :) Men jag vill ha dem rosa haha, känns som om det tar ett tag att göra..hur lång tid tog det för dig? Kommer med spänning kolla in i bloggen idag :)

2011-11-25 @ 12:32:00
Postat av: Hanna!

Hm, ja hur lång tid tog det.. över en timme iaf blev det. Men går att göra det snabbare men jag hade dålig planering och behövde stå och diska emellan åt och sånt ;p

2011-11-25 @ 19:33:38
URL: http://byhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0