Update

Jaha, ska man uppdatera lite kanske? Var ju som sagt i Sthlm i ungefär en vecka för att b la kolla på Rihanna som ju blev sjuk, jävla fan är fortf arg över det.. Shoppade också i storstan med lillsyrran, ska lägga upp en bild senare på det jag köpte. En annan dag åkte jag och min älskling till Täby och tittade på lägenheten jag förmodligen ska låna om det inte blir nå krångel med föreningen. Och den var så fin, blev kär så fort jag tog första steget in! Trodde aldrig att jag skulle trivas i en etta, skulle kännas så litet, men den här är typ 40 kvadrat och har ett stort kök och nytt badrum. Iiih i´m in love ;D Underbar känsla att ha något eget. Nu när jag väl har kommit hem ska jag koncentrera mig på körkortet eftersom jag har både halkbana och teoriprov nästa jävla vecka!! Äntligen säger jag bara :D
Vad tycks? :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh den verkar ju jättefin! :D Hoppas man får komma å hälsa på! ;)

2011-11-13 @ 22:10:26
URL: http://thestoryofmylifeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0