Party party

På senaste tiden har jag inte gjort mke, försökt plugga vilket inte går så bra och hållit på med körkortet. Men igår då var jag och Jocke hem till Jonathan och parta, Jenny och Carro var ju såklart också där! Vi körde en rolig dricklek där syftet verkligen var det rätta - alla blev dragna rätt snabbt. Och sedan gick det bara utför med Sanning & Konsekvens, gråtande över avslutade band, pussoskulder, bögerier, slagsmål. Hahaha what a night! Kvällen avslutades med att vi gick till Nöjeskrogen och spelade lite biljard, ja i alla fall de som var tillräckligt nyktra! Inte förän åtta på kvällen idag kände jag mig någolunda återställd..
Inga bilder tog jag, har bara ett videoklipp som visar det mesta men ingetdera ska man nog lägga upp här.. ;P
Bild lånad från Google.se

Kommentarer
Postat av: Porrac

HAHAHAHA! Vilken kväll. "Gråtande över avslutade band" ;D :(

Fasen, det gick lite utför. Men kul var det!

2011-10-03 @ 21:12:50
URL: http://littlemisspira.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hade jättekul mer er! :D Hoppas vi kan hitta på nått skoj ganska snart igen! Haha härlig sammanfattning där ;)

2011-10-03 @ 21:46:11
URL: http://thestoryofmylifeee.blogg.se/
Postat av: Hanna!

Det var gaaaalet! Haha men jo det lär vi göra om :D

2011-10-03 @ 22:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0