The OC

Nu har jag precis sett allra sista avsnittet av The OC och serien är så freaking awesome!! Fy fasen alltså vad bra den är. Lär faktiskt säga att The OC har delad första plats på min serie-topplista tillsammans med Sex and the city. Lika mycket som jag älskar att SATC serien är en lugn serie där inte mycket oväntat händer, lika mycket älskar jag att The OC har drama så det både räcker och blir över. Har fällt många tårar över den här serien och även många skratt såklart! Den här serien kommer jag se om igen och igen. Jag kan inte ens säga vilken av alla karaktärerna jag gillar bäst - Ryan, Seth, Summer, Sandy och Kirsten? Nej alla är så himla duktiga och härliga skådespelare :) I LOVE THE OC helt enkelt! (;

Kommentarer
Postat av: Carro - såklart!

Kära OC! Det var tider det...

Saknas!

2011-10-27 @ 23:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0