Torsdag

Idag har jag, tro det eller ej, hunnit med och göra mke grejer. När jag gick upp fick jag städmani och städade hela övervåningen. Sedan tog jag hand om lite räkningar och beställde hem en födelsedagspresent, samt kontaktade csn och skolan om att jag avslutat studierna. Sedan målade jag lister ute på vår nya altan. Sen hjälpte jag syrran med sin matte. Men där någonstans glömde jag bort tiden och jag hade lovat Carro att träna kl sex.. Så kvart i sex frågade pappa när träningen egentligen började och då var det försent. Förlåt igen Pira! Efter det kom min faster och hennes man hit och fikade med oss och till slut drog jag, mamma och Amanda och tränade. Händelserik dag! Men det gillar vi :)
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0