Whitney Port

I onsdags tog jag mitt pick och pack och drog till Sthlm. Samma kväll släpptes Whitney Ports klädkollektion på BikBok i Gallerian. Jag gick dit och fick se världens längsta kö till ingången av affären. Fick stå i den och vänta i typ en och en halv timme (de som stod längst fram hade väntat i sex timmar..!). Det var röd matta och massa vakter och även en dj både utanför affären och i. När man kom in väntade en till kö för att få träffa henne och ta kort. Så ställde mig i den också men det tog inte så lång tid. Stackarn såg jätte trött ut och det är väl förståerligt när hon förmodligen gjort intervjuer hela dagen och blivit fotad hela kvällen. När jag väl kom fram tog jag kort på henne och fick en autograf. Hade bestämt mig för att inte köpa något men när man stått och väntat så länge så var jag fasen tvungen. Och det var faktiskt värt väntan, hon hade jätte fina kläder och det var coolt att få träffa henne! :)
Var inte nå nervös alls när jag stod i kön men när jag väl kom fram blev jag helt skakig när jag skulle ta kort haha ;D
Här kommer bilder på hennes kollektion
Var så sugen på den här skorna, skit snygga ju!
Bilden ger inte tröjan rättvisa, den är sååå fin i verkligheten! Den är lite rödare egentligen.
Här kommer en länk från hennes hemsida, där skriver hon om hur det var här i Sverige: http://whitneyport.celebuzz.com/thank-you-to-my-friends-in-stockholm-10-2011
Puss!

Kommentarer
Postat av: Carro - såklart!

Kul att läsa om lite kändisäventyr även på din blogg, Hannä! ;D

Hon såg trevlig ut. :) Känner igen henne, iaf!

Fun fun!

2011-10-11 @ 19:41:31
URL: http://littlemisspira.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag va oxå lite sugen på att åka dit faktiskt, men det blev inge :P Va hon trevlig då, IRL? :)

2011-10-11 @ 20:19:20
Postat av: Hanna

Jadå hon verkade väldigt trevlig :)

2011-10-20 @ 23:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0