14 September

Idag har jag åkt runt som en tok. Har lyckats att hinna med en hel del under dagen, först var jag till mormor och drack en kopp kaffe och snackade lite skit, sedan var jag till körskolan och pluggade ett bra tag, har också läst i boken om mode, har varit på yoga med Porrac som var dels lite flummigt och dels rätt skönt - går förmodligen dit igen! Och nyss har jag och mamma beställt biljetter. Biljetter till vadå? Jo till Rihannas konsert i Globen i november! Jag och min älskade lillasyster ska dit och titta, kommer bli awesome :D Och mamma är så snäll och bjuder oss, thank you! ♥
Imorn bär det av till min älskling igen och då ska vi också kolla på en slags konsert :) ♥
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0