Börja plugga igen

Idag börjar jag att plugga IGEN! Det trodde jag inte att jag skulle göra igen när jag tog studenten.. Men det här är annorlunda, nu har jag chansen att välja det jag tycker är roligast och det har jag också gjort. Jag ska studera Modevetenskap, kläder kropp och kultur, hur modet såg ut förr och är nu, hur det skiljer sig om man är kvinna eller man, hur modet skiljer sig beroende på i vilken samhällsklass man lever i osv. Jag är antagen på Umeås universitet men kommer plugga på distans då denna kurs är helt på distans, eleverna behöver aldrig åka upp till skolan. Kursen är bara i ett halvår och på halvfart. Så nu kommer jag spendera mycket av mitt halvår vid datorn skrivandes och också läsandes mycket, men kommer nog också hinna med mycket annat, som att börja jobba lite. Ser fram emot detta!
Händer mycket just nu, ska börja studera det här och springer till körskolan varje dag så jag får ta det där körkortet någongång ;p
Vi hörs när vi hörs, och ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0