Vecka 36

Är ingen hejjare på att uppdatera, glömmer ofta av att jag ens har en blogg.. Den här veckan skulle jag ju ha pluggat eftersom kursen började i måndags, men gissa vad? har inte ens fått böckerna jag beställt än. Not great! Så om jag inte får dem i morgon får jag panik, för meningen var att man ska ha läst på om mode denna vecka och imorn får vi en uppgift om det.. Annars har jag faktiskt tränat tre ggr den här veckan varav en gång med Pira och vi körde på och tog två pass på raken - snacka om träningsvärk!! Men det är skönt, då känner man att man har gjort någon nytta!
I fredags kom min älskling som jag inte träffat på typ två veckor, äntligen! Vi har inte gjort ett skvatt den här helgen men ändå flyger tiden dubbelt så snabbt.. :( Jo en viktig sak kom jag på, igår beställde vi biljett till Tiesto Club Life som går i Globen då dom gör om det hela till ett dansgolv, den 17 dec ;D Kommer bli sjukt kul! Hoppas min lilla Alla också hänger med :)
Nu ska jag nog gå till sängs och läsa en bok. När det blir höst hamnar jag alltid i mina läsperioder, då vill man bara krypa under täcket med en bra bok och en kopp te :)
Min snygga prins igår ♥

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0