Skärtorsdag

Åh den här dagen har varit bra! Jag, hör och häpna, lyckades pallra mig upp vid nio idag - haleluuulja!! La mobilen på skrivbordet så jag var tvungen att gå upp och stänga av ringklockan. Fan vad mycket jag har hunnit med idag tack vare det, hela dagen har bara varit bättre. Först käka jag en god frulle och kaffe i solen på vår nya inglasade altan, underbart. Sedan sökte jag lite jobb och fixade med CV:t och sen bar det av till byggaffären för att köpa lite plankor med pappa som bygger en dörr i andra lägenheten. Sen drog jag till affären för att handla med mami, fy satan vad mycket folk det va nu när det är påsk :O Efter det har jag hunnit med att baka två bakelser, städat, käkat god mat, fixat påskris från skogen bredvid och till sist kollat BB där för övrigt Marcel var dum i huvet. Annars fick jag uppleva att vår katt fångade en ödla idag och lekte med, man ba finns det ens såna här? Haha ;)
Mocha rutor



Kommentarer
Postat av: Carro - såklart!

You mean "Kärleksmums" ;) Göttans! Bakade också sådana häromdagen.

Håller i övrigt med om att Marcel var puckad i dagens avsnitt. Herrejisses :P

Bra att du var nöjd med skärtorsdagen, Hanna! :D

2012-04-06 @ 00:40:07
URL: http://littlemisspira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0