Trött

What to do, what to do? Fan allt känns så värdelöst just nu, kommer ingenstans i livet, står bara kvar på samma ruta och trampar och trampar. Känner mig bara arg, irriterad och ledsen om vartannat på allt fast det egentligen inte är för något speciellt, bara på att allt går så sakta för mig medans hela världen snurrar på som vanligt. Jag försöker komma på vad jag vill göra och hur jag ska göra i framtiden men vet inte vart jag ska börja. Allt jag vet just nu är att jag vill ha ett jobb så jag kan försörja mig själv och kunna börja bestämma helt själv vad jag vill göra om dagarna. Men inte fan är det lätt att få ett enda litet jobb inte.. Börjar bli riktigt trött på detta nu, har snart ingen ork att ens ta tag i situationen.. Min motivation rinner sakta ur mig som ur ett timglas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0