Accepted

Har precis kollat på filmen Accepted som är från 2006, den var faktiskt jäkligt bra och inspirerande! Handlar om college och en kille som inte blir intagen någonstans så han beslutar sig för att starta ett eget college, på skoj till en början.. ;p Justin Long är huvudpersonen i filmen, är inte han rätt grym som skådis? Blake Lively är också med :)
Justin Long

Nu lär jag försöka sova så jag somnar i tid någongång, jag med mina dumma sömnproblem.. Somnade tre förra natten och det hoppas jag verkligen inte på i natt för imorn ska jag städa hela huset - mot betalning såklart ;)
PS. Jag kanske borde göra en ny kategori, film/serie kategorin? Känns som att jag jämt skriver om det ;p

Kommentarer
Postat av: Carro - såklart!

Justin Long är en riktigt bra skådis! :)

2012-02-08 @ 17:45:56
URL: http://littlemisspira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0