Alla ♥ dag

Nu har Alla hjärtans dag varit och det firade jag med att åka till min älskling och mysa! Kan tycka att den dagen är lite överskattad, eller nej men den ger för mycket press på en.. Hade hur som helst en toppen dag. Han gav mig paket och jag tog med honom och åkte Sky view på Globen, ni vet den där grejen man åker PÅ Globen så man ser typ hela Sthlm? Det verkade han uppskatta :) Sedan åkte vi hem och tittade på Mästerkatten i Stövlar, eller Puss in boots som den annars heter, och käkade massa gott till. Love you darling, tills jag dör ♥
Bild lånad från Google.se

Har tyvärr inte tagit några bilder från det, är väldigt dålig på det :(
Hur var er Alla ♥ dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0