En helt vanlig torsdag

Jaha, då var det torsdag idag då.. Och vad ska man hitta på idag? Egentligen är allt jag vill att få ett jobb, men vafan vad trött jag är på att sitta och söka massa lediga jobb som jag egentligen inte alls har lust att jobba med bara för att jag inte har någon erfarenhet av något.. -.- Hur sjutton ska man ens skaffa sig erfarenheter när man ändå inte får några jobb just för att man inte har erfarenheter? Hängde ni med? Nej fy vad trött jag blir. Det gör inte humöret bättre heller av att det är snöstorm ute, vill ha vår och sol n u. Idag blir det nog att läsa för det mesta, då kan jag koppla av en stund ♥ Har många olästa böcker här hemma nu vilket är underbart, ni boknördar förstår vad jag menar när jag säger känslan av att öppna en oläst bok för första gången ;) Ikväll blir det kickboxning med bästa Isse, weey :)♥
Första bilden är nya böcker och dem på den andra bilden är några jag köpt på loppis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0