Happy day

Måste bara blogga om det här för det är så roligt. Igår när jag och Jocke hade handlat på Matöppet och vi skulle gå där ifrån så hängde det såna där istappar från taket och då ville Jocke ha en men visste inte vad han skulle kasta för att få ner en, så då sa jag - Kasta skon!. Ja då kasta han skon men missade så den åkte rakt upp på taket på affären! Vi båda stod där och gapade och brast ut i asgarv. Vafan, det där hade jag inte ens tänkt kunde hända. Ja då fick ju jag gå in och berätta att vi hade kastat upp en sko på deras tak och att vi behövde få ner den. Han bara kollade på mig och sa - Ni är ju roliga ni. Hahaha jag dör, pinsamt! Fast det var as kul, det är sånt här knäppt som jag älskar med oss två ;)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Carro - såklart!

HAHAHA! Hanna & Jocke - busungar där! ;)

2012-02-16 @ 16:37:11
URL: http://littlemisspira.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahaha! Det hade man velat sett! ;)

2012-02-17 @ 01:08:33
URL: http://thestoryofmylifeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0