Farsta

Idag har jag och min älskling åkt till Farsta gallerian och handlat lite. Han skulle lämna lite spel och jag skulle kolla in Bikbok, fick ju ett presentkort i julklapp. Hittade en fin byxdress till sommaren och en fin varm kofta som jag kan ha nu i vinter. Var typ första dagen i dag som jag tyckt att det vart riktigt kallt.. Kan det inte bli vår istället? Vi åt lite på donken (som vanligt..) och sen gick vi till ett litet fikaställe som heter Munk Muffin, där köpte vi en varsin frukt smoothie. Skiiiit goda!
Strawberry Love och Berrylicious


Finare på. Fyndade den för 99 kr på rean :D


Den här fina fyndade jag för 149 kr :)


Sen fick såklart lite nagellack följa med ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0