Godnatt

Idag tog jag bussen och åkte hem till mina kusiner här i Sthlm som jag inte träffat sen i slutet av sommaren! Vi satt och snackade en massa, vi hade ju rätt mke att ta igen, och deras 8000 kronors kattunge Musse hoppade omkring och visade upp sig. Så söt! Sedan drog vi iväg och hängde med Lina som skulle på två möten och sedan åkte jag hem igen. Nu på kvällen har jag varit rätt hänging trots tre kaffekoppar idag, vet inte varför.. Kanske håller på att bli sjuk? Nu ska jag iaf äta min toast jag precis gjorde och titta på Paradise Hotels avsnitt för dagen, medans min älskling ska kolla på Tropa del elite 2. Den tänker då inte jag titta på, såg ettan och det var nog för mig, gillar inte såna där "hårda" filmer som dessutom är baserad på verkligheten..
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0