Gott nytt år!

Happy new year allihopa!! Tänk att det redan är 2012?! 2011 gick verkligen fort, men mke roligt har jag hunnit med! Gått ut sista året i skolan och tagit studenten, varit i London, varit på konserter, tagit körkort och mke annat roligt! Så nyårsafton spenderade jag med familjen på dagen. Vi var i kyrkan och lyssnade på när mamma sjöng med sin kör och sedan åkte vi till mina kusiner och käkade ljuvlig mat - underbart kött med potatisgratäng och kantarellsås. Sedan åkte jag och Jocke hem fort som attan och började fixa här hemma eftersom mina vänner kom hit till halv tio. Det var jag, Jocke, Isse, Petra, Carro, Jenny och Jonathan som firade in det nya året med massa dricka och musik (Min duktiga älskling agerade DJ) här hemma. Vid tolvslaget gick vi ut och tittade på lite fyrverkerier och skålade, sedan fortsatte vi festa hemma här till fyra på natten. Hade jätte roligt, tack alla kära :) ♥










PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för besöket! Va jättekul :)

2012-01-05 @ 17:43:26
URL: http://thestoryofmylifeee.blogg.se/
Postat av: Carro - såklart!

Håller med föregående kommentar ;) Thanks!

2012-01-06 @ 02:27:06
URL: http://littlemisspira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0