Lördag

Igår var jag, Jocke och några till hem till hans ena syster och hennes man. De har nämligen köpt en svindyr nybyggd lägenhet på fem rum, två badrum och två balkonger. Den var verkligen skit fin, ge mig den tack!? Nu blir man ju lagomt sugen på att skaffa egen superfin lägenhet! Vi hade det mysigt och käkade jätte god mat och efterrätt och tittade på massa fina bilder från resor och födelsedagar :) Vi åkte vid två och kom hem vid tio så det blev lite sent. Hade en jätte trevlig dag med härliga människor :)
Av Jockes andra syster Ingrid fick jag en julklapp igår, så himla snäll och gullig - Tack! ♥
Och av min söta älskling fick jag den här som han ville att jag skulle ha till då jag flyttar in i min egen lägenhet. Matchar mina tallrikar - Tack bebbe! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0