Style by Tyra

Igår drog då jag och min snälla älskling som följde med mig till stan för att gå på butiksinvigningen vid Tekniska Högskolan. Som jag hade trott var det jäkligt mke folk där så vi gick och käkade ett tag sen gick vi tillbaka och fick ändå vänta i en timme i kön.. När vi väl kom in var det proppfullt och fick typ stå i kön till kassan i också en timme o_O Under tiden gick det runt två st killar som filmade och de stannade vid oss och började intervjua oss, drygt.. Hoppas inte det klippet dyker upp någonstans.. ;p Butiken var jätte fin, personalen och Tyra med var så fina i likadana rosa kläder :) Älskar Tyras sortiment, så snygga och annorlunda smycken och nu har hon ju sin egen klädkollektion i butiken också som är skiiit snygg! Det kommer nog bli min favoritbutik här i Sthlm.. ;)
Jag och fina Tyra (:
Detta köpte jag igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0