Peace & Love

I måndags var jag till Arbetsförmedlingen, grattis Hanna! Vet inte riktigt varför jag inte gått dit förut.. Menmen nu får vi se om de kan hjälpa mig att skaffa ett jobb. Det är iaf det jag hållt på med den här veckan, sökt jobb och kollat på Big Brother.. Fan har ju blivit beroende nu! I tisdags fick jag också se att Rihanna kommer till Peace & Love!! O M G, hade inte ens tänkt på pl förut men nu är det typ det enda jag tänker på.. Kan ju inte missa Rihanna två ggr i rad, det får bara inte hända. Haha så ja idag har jag beställt biljetter till lugn camping deluxe! Kommer bli så awesome! Kommer nog inte vilja dricka alkohol på några månader efter den veckan men det är det fan värt! Är fan sjukt taggad redan nu! Ses på Peace & Love i sommar ;)

Kommentarer
Postat av: Carro - såklart!

Jaaaa Hanna! Då tycker jag vi tältar bredvid varandra! Grrrrrrrymt! :D

2012-03-11 @ 11:05:42
URL: http://littlemisspira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0