Kettlebells

Kom hem från gymmet med pappa för någon timme sen. Det var sååå skönt att träna idag! Tror jag hittat ett träningsredskap som passar mig perfekt. Brukar tycka att det är lite tråkigt att bara sitta i maskinerna och koncentrera sig på bara en muskel. Vill få ut så mycket som möjligt när jag tränar. Idag passade jag på när jag såg att dom hade Kettlebells, har alltid tyckt att det verkar roligt. Och jag lär säga att det var grymt, det behövdes så lite med en sån i handen för att känna något i nästan hela kroppen på vissa övningar. Man fick även upp pulsen när man gjorde övningar vilket är ännu bättre. Tror att jag ska köpa hem en sån!
dintraning.se finns det mycket övningar på Kettlebells, man måste dock bli medlem men det är gratis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meatballs!

2012-03-31 @ 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0